Elementi dizajna

Elementi dizajna definisani su u svakom umetničkom delu i vizuelnom dizajnu. Elementi dizajna su: – tačka – linija – forma, oblik i prostor – pokret – boja – šara – tekstura Tačka nema ni širinu ni visinu ni dužinu, stoga se može smatrati nekakvim apstraktnim, nedefinisanim oblikom. Ona je osnova za sve druge vizuelne oblike.…

Detaljnije

Vizit karte za GastroTourSerbia

Jedan od najnovijih projekata na kojem sam radio  jesu vizit karte, urađene za potrebe marketing menadžera GastroTourSerbia.   Vizit karte su jedno od važnijih sredstava marketinga i propagande i ima za cilj da na prvu loptu izazove pozitivne reakcije i ostavi pozitivan utisak na potencijalnog klijenta. Vizit karta govori o vašem brendu i njena svrha…

Detaljnije

Razvoj web dizajna

Kako je tekao razvoj web dizajna zadnjih nekoliko decenija može se videti na primeru nekadašnjeg i sadašnjeg izgleda najpopularnijih sajtova, servisa i društvenih mreža koji se svakodnevno koriste kako u zabavne tako i u poslovne svrhe. Očigledno da je težnja ka sticanju novih korisnika i što boljeg pozicioniranja na internetu uslovila razvoj dizajna, radi što…

Detaljnije

Alati za dizajnere

U ovom članku možete videti koji alati za dizajnere umnogome olakšavaju posao i pomoću kojih možete unaprediti vaš rad. Na internetu se nalazi veliki broj alata koji su od velike koristi, a ovo su samo neki od njih. Business Card Mockup Omogućava vam da proverite izgled vizit karata i da što pre dođete do finalne…

Detaljnije

Korporativni identitet

Smatra se da je ideal ako je korporativni identitet u istoj ravni sa korporativnim imidžom. Korporativni identitet je suština same organizacije, korporacije, firme, kompanije – njeni stavovi, kultura, način poslovanja, odnos sa partnerima i klijentima, misija, stavovi, vizija, cilj, verovanja… Za razliku od korporativnog identiteta, imidž je slika koju javnost ima o određenoj kompaniji, brendu,…

Detaljnije

Grafički dizajn

Grafički dizajn je fokusiran na čoveka i na zadovoljenje njegovih potreba, koje iz dana u dan postaju sve brojnije. Koliko su istraživanja kako tržišta, tako i potreba i navika običnog čoveka bitna za industriju, privredu, tržište pa i dizajn, govori slučaj iz 1984. godine, kada je, za potrebe Nissan-a, mladić iz Japana, predstavljajući se kao…

Detaljnije